Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet goed is gegaan met je bestelling of met onze dienstverlening. Je pakket is tijdens transport bijvoorbeeld beschadigd of je hebt een verkeerd product ontvangen. Uiteraard lossen wij dit voor je op.

Neem in al deze gevallen telefonisch (085 – 222 00 18) of per e-mail (webshop@new-care.nl) contact met ons op om de klacht te melden. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie:
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is, of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.